Call of Duty WWII İndir

19
 

Call of Duty WWII İndir Türkçe Yama
 

Call of Duty WWII İndir
 

Call of Duty WWII 2017 PC indir

Call of Duty WWII 2017 Çıkış Tarihi: 3 Kasım 2017  olarak belirlenen Aksiyon Savaş Oyunumuzun konusu II. Dünya Savaşı’nı yeni bir oyun nesli için yeniden tanımlayan nefes kesen bir deneyim olan Call of Duty: WWII ile köklerine geri dönüyor. Çıkarma gününde Normandiya’ya ayak basın ve tarihin en anıtsal savaşında Avrupa’nın simgeleşmiş noktalarında savaşın. Klasik Call of Duty savaşını, yoldaşlık bağlarını ve dünyayı zorbalığa sürükleyen küresel bir güce karşı verilen savaşı tecrübe edin.

Call of Duty: WWII, eksiksiz II. Dünya Savaşı deneyimini yeni nesle üç farklı oyun moduyla getiriyor: Sefer, Çok Oyuncu ve Ortak. Müthiş görsellerle Sefer modu, yepyeni Call of Duty hikayesinde oyuncuları unutulmaz II. Dünya Savaşı muharebelerinin yaşandığı Avrupa sahnesine taşıyor. Çok Oyuncu modu, oyuncuları başlangıçtaki Call of Duty oyunundaki gibi muharebe alanına götürüyor. Otantik silahlar ve geleneksel vur-kaç taktikleri, II. Dünya Savaşı temalı çok çeşitli konumlarda insanı adeta içine çekiyor. Ortak mod ise beklenmedik olaylarla dolu, adrenalinin tavan yaptığı yalnız başına bir oyunda yeni ve orijinal bir hikaye sunuyor.

Call of Duty WWII – Digital Deluxe Edition alternatif 39 gb sürümü indir

NOT: DİL DOSYALARINDA SORUN ALANLAR ALTAKİ LİNKLERİ DEN DİL DOSYASINI İNDİRE BİLİRLER:

 

DİL DOSYASI  İNDİR

Call of Duty WWII – Digital Deluxe Edition Repack

REPACK VS İNDİR 33.GB

Call of Duty®: WWII 2017 BEKLENEN OYUN ÇIKTI TR İLK BİZDE

Call of Duty®: WWII  Çıkış Tarihi: 3 Kasım 2017.

   

Call of Duty WWII İndir
   

Call of Duty WWII İndir Full crack İndir
   

Call of Duty WWII İndir MultiPlayer Yaması İndir
 
136.939
OYUN BILGILERI 1 ay önce eklendi
Call of Duty WWII İndir

Tür: Aksiyon Oyunları, Macera Oyunları

Platform: PC

Boyut: 63.76 GB

Crack: RELOADED

Tarih: Çıkış Tarihi: 3 Kasım 2017

Kaynak: https://www.torrentabi.com/

Dil: English

Etiketler: , , , , ,

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
  • Serhat Karadag

    BEYLERR BU BILGISAYARDA OYNAYABILIYORMUYUZZZ INTERNET CAFELERDE WAR OYUN KURULU AMA ACMIYORRR SINGLE PLAYER YOKK NORMAL OYNUYAMIYOMUYUZZ BUNU INDIRDIGIMIZDE SIINGLE PLEYER OYNANIOMU SADECE ONU MERAK ETTIM MESAJLARINIZI MUTLAKA BEKLIYORUM

    • cenk kerem cengiz

      oynanır ben oynadım bitirdim

      • Serhat Karadag

        Nvidia Mx 940 12 gb ram oynatirmi

        • Veli Tekiner

          oynaır benimki 940 m

  • Murat Benli
  • Murat Benli

    üstat bı steam yordam hatası veriyor varmıdır çözümü.

  • musa0147

    Gemi videosundan sonra ekran gri oluyor arkadan oyundaki hareket sesleri geliyor.Daha sonra bu sesler kesiliyor ekran gri tonda kalıyor.amd 9590 işlemci ve asus hd 7850 256bit 2gb ekran kartı var.

    • Veli Tekiner

      kaldırmaz büyük ihtimalle

  • fırat

    Beyler bu Nazi Zombies i oyunu satin almadan oynamanin bir yolu yokmudur acaba

  • Ramazan Rosso

    selamun aleyküm arkadaşlar bi yardımcı olurmusunuz
    intel inside i 5 işlemci 4üncü nesil
    nvıdıa geforce 820m ekrankartı
    4gb ram
    var düşük ayarlarda oynaya bilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim
    bosuna 33 gb indirmeyelim eyw

    • fırat

      geforce 840m var bende cok rahat oynadim sikinti cekmeden bi dene istersen.

      • Ramazan Rosso

        eyw dostom ama diyerleri sıkıntı cıkarmasın sonutta tek basına ekran kartı bi işe yaramıyo

  • Ahmet Seyhan Çakırpınar

    admin repack indirdim kurulum sırasında hata aldım d3dcompiler_47.dll yardımcı olurmusunuz

    • Serhat Karadag

      d3dcompiler_47.dll call of duyt yww2 bunu googleda arat dosya ekı eksık oldgundan hata alıyosun dostum dene derım

  • tdn kr

    admin çalışmayı durdurdu hatası alıyorum oyunu açarken .

  • Mehmet TÜRE

    beyler ISDone.dll hatası diyor dll oyunun içne attım system 32 64 de hepsine attım aynı hatayı veriyor directx güncel ekran kartıda güncel çözüm bulan varmı???????dd

  • Akın Velioglu

    63 gb ne abi gta 5 bile daha az ne koyuyolarda bu kadar boyutu yüksek oluyo anlam veremedim blackbox ı gelince indiririm ancak

  • Dogukan D.

    4gb ram
    intel pentium 2.80 ghz işlemci
    amd atı radeon hd 5450 ekran kartı var bu oyunu açarmı lowda
    beyler kaldırırmı low da

    • cenk kerem cengiz

      açmaz maalesef

      • Dogukan D.

        eyv kardeşim

        • Dogukan D.

          BAŞKA FİKRİ OLAN YAZARSA SEVİNİRİM

  • Vedat Albayrak

    yalanınıza sokayım sizin oyuna steam den girme şartı koşuyo onun için de 169tl ödeme yapmak gerekiyo ulan paralı alacaksam ben bu oyunu steam üzerinden de indirebilirdim. insanları kandırmayın allahın cezaları.

  • Dijvar Adrian

    arkadaşlar merhaba oyunu indirdim kurdum herşey iyi güzel 1. bölüme girerken sinematik bitince siyah ekranda kalıyor yardımcı olur musunuz

  • Gökhan Demir

    Laptop da kurdum oyunu ama ekran kartını görmüyor iintel hd graphics ile açıyor oyunu . bu yüzden de baya bi kasma var oyunda.yardımcı olabilecek var mı acaba?

    • @disqus_hM18aENrbQ:disqus , ekran kartın NVidia ise, denetim masasından “NVidia Denetim Masası” ayarını aç. En alttaki PhysX Yapılandırması kısmına gel ve NVidia ekran kartını seç. Uygula ve kapat, oyunu tekrar çalıştır.

  • Cem Yavuz

    siyah ekranla birlikte (CONTENT PACKAGE NO LONGER AVAILABLE) hatası alıyorum 5.bölümü başlatırken

  • Oğuzhan Kutlu

    başlangıçta burada donuyor arkadan sesler geliyor bölüm başlıyor ama ekran hala aynı yerde duruyor

    https://uploads.disquscdn.com/images/35e433e542ba5561aa57f0ca2d3841ac837b8bfc02be1aa5244f25b839189b9f.png

  • Esrarengiz Oyuncu

    oyun sırasında directx error diye bit hata veriyor çözümü varmıdır.

  • cht ztrk

    dil sorununu düzeltiim ama şu hatayı veriyor

    menu_content_not_available
    bilen varmı

  • ilhan

    63 gb nedir ya indirecektim sjsjsj

  • Arif Aver

    admin need for speed hakkında bilgin varmı ne zaman gelir ?

  • murat

    https://uploads.disquscdn.com/images/f717fc2847fcba33d7d841c46e853ff805d5263201d4c02411ab54c9515dc6ea.jpg

    sistemim bu oyuna giriyorum oyundan atıyor sistemle ilgili bi sıkıntı yoktur sanırım

    • Abdulkadir İşel

      bencede yani :D

  • Erdi Erdal

    hocam merhabe ben repack ındırdım lakın oyuna gırıyorum tam gemıde askerler konusmaya baslıyor oyundan atıyor ..crack den dolayımıdır o ?

    • Ataol Flkğl

      sorunu nasıl çözdünüz

      • Erdi Erdal

        hafız nası cozdum orda ekran kartına ınanılmaz guc bındırdgıı ıcın grafıkler yapabıldıgım kadar low yaptım o sekılde atmıyo .sora normal e cektım oyuna gırınce

  • Umid Ibadov

    SLAM aleykum.oYUN NEDEN BU KADAR YAVAS İNDİRİLİYOR
    .ben 15 KB LA OYUNU İNDİRİYORUM. NEDEN BÖYLE?OYUN ORGINAL DEYILMI?

    • musab ahmet

      Oyun tabi ki orijinal değil.İlla orijinal alıp MP oynayacağım diyorsan parana kıyıp satın alacaksın.

      • Umid Ibadov

        bes niye böyle gec yukleniyor.Neden boyle olmasini biliyormusunuz?

  • AHMET ŞEN
    • cenk kerem cengiz

      low da oynarsın

  • 07-11-2017 yeni RELOADED sürümü eklendi.63.76 GB

    • skidrowda 90 gb lık bi reload sürümüde var o nedir acaba ?

  • Yusuf Selin Korucu

    S.A oyunu yükledim sorunsuz çalıştı fakat oyun dili çince İngilizce nasıl yapıcaz

    • DİL SORUNLARI ALANLAR OLURSA KONU İÇİNDE Dil dosyalarını ekledim.

      ————————————————Dil dosyası kurulumu: ——————————

      DİL SORUNU YAŞAYANLAR SADECE UYGULAYACAK.

      Oyunu kurulu olduğu ana dizine giriyorsunuz. “simplified_chinese ” Dosyasını siliyorsunuz.

      Yerine yeni indirdiğiniz. “english” dosyasını atıyorsunuz.

      İYİ OYUNLAR TORRENTABİ.COM AİLESİ.

  • Bugra Kaan Tunay

    şu kurulumda bi yardımcı olur musunuz c ye kuruyo nereye kurdugu belli değil hariciye kurucam bi yardımcı olun arkadaslar

  • cht ztrk

    unknown block compression type:0
    arkadaşlar bu sorunu hala çözemedim lütfen yardımcı olun
    oyun açılıyor birkaç dk sonra bu hatayı verip kapanıyor

    • Emre Ozansoy

      arkadaşım cod_sp.exe nin _sp sini exeden sil. sanrada bana dua et çalışıyor

      • Emre Ozansoy

        o da olmazsa yönetici olarak çalıştır

      • cht ztrk

        malesef olmadı dostum bu sorun steam la alakalı galiba ama çözemedim bir türlü. oyun açılıyor ve bu yazı çıkıp donuyor.

  • Alperen Özalp

    Oyuna tıkladığımda çalışmayı durdurdu hatası çıkıyor ve açılmıyor crack tekrar indirip yaptım ama düzelmedi ne yapabilirim

  • Jeff Bey

    indirdim fakat oyun içinde fareyi kullanamıyorum sağa sola herhangi biryere hareket etmiyor ok tuşularıyla etrafa bakabiliyorum bunu nasıl çözebilirm yardımcı olurmusunuz

  • selim

    ISDone.dll ve Unarc.dll hatası alıyorum neden ?

    • Ugur Ugur

      o dll dosyalarını bul indir, oyunun dosya konumuna at çözülür

  • naruto

    unknown block compression type:0
    bu hatayı alıyorum yardımcı olabilecek varmı?

  • Oğuzcan Kılıçkaya

    OYUN ÇİNCE BU NASIL DÜZELİCEK

    • Ömer Er

      evet arkadaşım bende aynı şeyi sorucaktım dil ayarı nasıl değişicek

    • Ömer Er

      hocam ben buldum yukarıda dil dosyası indir var onu indir ilk daha sonra oyunun kurulu olduğu doya dizininden simplified_chinese dosyasını sil yeni indirdiğin ingilizce dosyasını oyunu kurulu olduğu yere at.Oyunu kurulu olduğu ana dizine giriyorsunuz. “simplified_chinese ” Dosyasını siliyorsunuz.

      Yerine yeni indirdiğiniz. “english” dosyasını atıyorsunuz

    • DİL SORUNLARI ALANLAR OLURSA KONU İÇİNDE Dil dosyalarını ekledim.

      ————————————————Dil dosyası kurulumu: ——————————

      DİL SORUNU YAŞAYANLAR SADECE UYGULAYACAK.

      Oyunu kurulu olduğu ana dizine giriyorsunuz. “simplified_chinese ” Dosyasını siliyorsunuz.

      Yerine yeni indirdiğiniz. “english” dosyasını atıyorsunuz.

      İYİ OYUNLAR TORRENTABİ.COM AİLESİ..

  • Uygar Ekinci

    crack dosyasını paylaşa bilir misin

  • Umid Ibadov

    Abi bana yardim edin indirdim torent proqrami oyunlari indirmiyor.Bir hata oldugunu bildiriyor.Acaba neden boyle oluyor?

    • Mustafa Olgun

      bende indiremiyorum torrent link verir misiniz ?

  • Erdi Erdal

    hocam merhabe ben repack ındırdım lakın oyuna gırıyorum tam gemıde askerler konusmaya baslıyor oyundan atıyor ..crack den dolayımıdır o ?

  • Kadir Yozgat

    internetin bok gibi de ondan

  • Muhammed Ökçe

    Lütfen Yardım. Oyunda crosshair yani nişan çıkmıyor silahın kendi dürbününü kullanmak zorunda kalıyom yakın mesafe kimseyi vuramıyorum çözümü nedir acaba

    • Esrarengiz Oyuncu

      oyu ikinci dünya savaşı oyununun orijinalindede öyle.

      • Muhammed Ökçe

        bazı videolar izledim onlarda var

    • Ömer Er

      aynı sorun bendede var bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen

  • Mert G

    İndirme hızı 250 kb yi geçmiyor nedir bu sorun ?

    • Ömer Er

      bende tekrar indiriyorum 100 mb internet hızıyla 150 kb indiriyorum bende anlamadım.

  • Ömer Er

    arkadaşlar repack indirdim fakat açılmıyor crak dosyasını nasıl indire biliriz ? crack indire tıklıyorum başka bir program yüklememi istiyor yardımcı olurmusunuz ?

  • Cansın Can

    merhaba bu türkce dil yaması nasıl kuruluyor ?

  • Yamandon

    Couldn’t Write a File The Hard Drive is Probably Full Error hatasında yönetici olarak calıstırınca bu seferde oyunda nvidia ekran kartını secemıyoruz intel ekran kartında kilitli kalıyor her türlü çözümsüz kalıyor…

    • Emre Ozansoy

      yönetici olarak çalıştır

  • Diwonne Hunter

    Crack neden full reklam veriyor ? Sadece reklamsa milleti neden zorluyonuz reklama

  • Cosef

    Admin kardeşim, oyunu indirdim sorunsuz bir şekilde açılıyor fakat benim cihazım laptop olduğu için, bilirsin belki 2 ekran kartı oluyor, asıl ekran kartını görmüyor oyun, ayarlardan da kilitli değiştiremiyorsun, bu oyun için geçerli bu olay onun dışında birsürü oyun oynadım hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım, bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim

    • Alican Hızlan

      geforce experience indir ordan değiştir değişir

      • Cosef

        Ekran kartım amd yalnız

  • Eyup

    Tesekkurler :) Darisi Assassin’s Creed Origins in Basina :D

  • Eyup

    repack ile bu attiginizin farki nedir admin bey ve hangisini indirmeliyim acaba ?

    • Oyunlardaki ara videolar, gereksiz diller kaldırılmış halidir. Full sürüm indirmeniz tabiki tavsiyedir. arada büyük fark yok sonuçda.

      • Diwonne Hunter

        Repack nedir admin ? Yeniden paketlenmis oyun halidir extra olarak ultra sıkıştırması var blackbox ile karıştırma yada bilmiyorsan yanlış bilgilendirme

  • Ömer Er

    arakdaşlar oyunun sıkıştırılmış hali 33 gb heralde rardan çıkarınca kaç oluyor acaba ?

  • Umid Ibadov

    oyun tam olarak ciktimi?bes hayla niye cikis tarihi 3 kasim 2017 yaziyor?

  • Mustafa Olgun

    mediaget exe. dosyası iniyor her defasında torrent dosyası yokmu acaba ?

  • Eren Ata

    ADMİN REPACK yeni dosya linkin kırık haberin olsun

  • Arif Aver

    beyler repack indirdim ve çalışıyor sıkıntısız bilginiz olsun

    • Eren Ata

      arif sen dün yazdığında ben çoktan indirmiştim ama dün bir takım dizi hatalar verdi . yüklenememedi yüzde8.5 da kaldı eksik dosya hatası yani dll eksik dedi . yenisini indircem sende direkt mi kurdu ?

      • dll hataları pc den kaynaklı oyun dosylarda olmaz genelde o sorun. aldığınız hatayı resım olarak atarmısınız. Yeni repack dosyası eklendi.

      • Arif Aver

        bende direk kurdu arakdas dedigi gibi dll hataları oyundan degildir mesela bn nba 2k18 de veriyordu dll hatası dll indirdim kuruldu oyun

    • İyi oyunlar :)

  • Umid Ibadov

    merhaba. oyun ne zamana cikacak?

  • Eren Ata

    Admin merhaba dün 33 gb indirdim yüklemelerde sürekli hata verdi tekrar mı indirelim ?

  • Yunus Soyal

    repack sürüm yüzde 20 30 civarında hata vererek yuklemeyi durduruyor normal sürümü indirin beyler o denenmiş en azından.

  • Cosef

    Repack sürümü ne oluyor, full sürümü ne oluyor, hangisini indirelim

  • Yunus Soyal

    S.a. superonline 1000mbps kullanıyorum 250kb ile indiriyor sorun nedir sunucularınızda problem var sanırım ?

  • https://uploads.disquscdn.com/images/99f26dece6fa261ffe66491b551ec714beaa6ca29012f1e0c9bc474d934c9ca5.png

    03-11-2017
    Merhaba arkadaşlar CALL OF DUTY WWII DİGİTAL DELUXE EDİTİON FULL + CRACK EKLENMİŞTİR.

    REPACK İNDİRMEK İSTEYENLER KONU İÇİNDE MEVCUT.

    DİL SORUNLARI ALANLAR OLURSA KONU İÇİNDE Dil dosyalarını ekledim.

    ————————————————Dil dosyası kurulumu: ——————————

    DİL SORUNU YAŞAYANLAR SADECE UYGULAYACAK.

    Oyunu kurulu olduğu ana dizine giriyorsunuz. “simplified_chinese ” Dosyasını siliyorsunuz.

    Yerine yeni indirdiğiniz. “english” dosyasını atıyorsunuz.

    İYİ OYUNLAR TORRENTABİ.COM AİLESİ.

  • 03-11-2017
    Merhaba arkadaşlar CALL OF DUTY WWII DİGİTAL DELUXE EDİTİON FULL + CRACK EKLENMİŞTİR.

    REPACK İNDİRMEK İSTEYENLER KONU İÇİNDE MEVCUT.

    DİL SORUNLARI ALANLAR OLURSA KONU İÇİNDE Dil dosyalarını ekledim.

    ————————————————Dil dosyası kurulumu: ——————————

    DİL SORUNU YAŞAYANLAR SADECE UYGULAYACAK.

    Oyunu kurulu olduğu ana dizine giriyorsunuz. “simplified_chinese ” Dosyasını siliyorsunuz.

    Yerine yeni indirdiğiniz. “english” dosyasını atıyorsunuz.

    İYİ OYUNLAR TORRENTABİ.COM AİLESİ.

  • Mehmet Kara

    oyun denendi değil mi? herhangi bir sorun yok sanırım ? gönül rahatlığıyla indirip oynaya bilirmiyiz ?

    • Merhaba rapack denenmedi fakat Diğer full sürüm sorunsuzdur.

      • Arif Aver

        repack ben deniyorum sabah atarım foto beyler

  • 03-11-2017
    Merhaba arkadaşlar CALL OF DUTY WWII FULL + CRACK EKLENMİŞTİR. DİL SORUNLARI ALANLAR OLURSA KONU İÇİNDE Dil dosyalarını ekledim. İYİ OYUNLAR TORRENTABİ.COM AİLESİ.

  • çılgın Oyuncu

    oyun kırıldı ne zaman eklenir

  • ersen ay

    İ7 7700HQ İŞLEMCİ
    GTX1050 4gb EKRAN KARTI 128 bit
    16 gb ram kaldırırmı,
    1,5TB hddd + ssd
    ASUS

    lutfen cevap :D

  • Furkan Yıldırım

    intel core

  • Furkan Yıldırım

    he bide i7

  • Furkan Yıldırım

    16 gb ram 2tb hdd 4.5ghz amd radaon son sürüm direx 11 kaldırır

  • mustafa aldaş

    sa
    intel core i3 4170
    64 bit
    8 gb ram
    rx 460 2gb

  • Gökhan Binay

    merhaba herkeze bol oyunlar
    benim pc
    win10
    i7 4720 işletim
    2 gb ekran artı
    nvıdıa 950m gtx kaldırırmı :D

  • GkdnzSsmn 1966

    amd a8
    radeon r5 m230
    8gb ram
    kaldırırmı?

    • LakiPlayz ✪

      low da oynarsın

  • Selçuk Alo

    oyun indim,?

  • Arif Hikmet Tanyeri

    windows 7
    64 bit
    6gb ram
    atı redeon hd 4800 ekran kartı
    işlemcide
    amd athlon(tm)II x4 641 Quad-core Procesor
    2.80 de ghz var
    Kaldırırmı acil cevap

    • met t

      kaldırır

  • hakan kacar

    AMD RADEON HD 6670 2GB.İŞLEMCİ AMD PHENOM IIX4.965.REM8GB NASIL OYNARMI KASARMI

    • met t

      amd biraz zorlar ram falan ıyı ama

  • Emre Osas

    16 GB RAM
    İNTEL CORE İ7 4770K
    NVİDİA GEFORCE GTX 750Tİ
    kaldırır mı ?

    • Daday Videos

      Kaldırır Kardeş Merak Etme

      • ozgur yokus

        dalga mı geçiyon ya :)

  • Merhaba arkadaşlar https://www.torrentabi.com/ olarak yayınladıgımız CALL OF DUTY WWII Fragmanı oldukca başarılı bir oyunun geliceğini görmekteyiz. Görüş ve Fikirlerinizi alta paylaşırsanız sevinirim

  • B. Furkan YILDIRIM

    intel g3240
    gt 730 2 gb
    8 gb ram kaldırırmı

    • Ram ve işlemci ortalam en düşük ayarlar icin bir ihtimal ama ekran kartın 128 bit olması oyunu acma da sorun yaşata bilir.

2018 EN GÜNCEL OYUNLARINI TAKİP EDİN!

Sayfayı Beğen 🙂

GÜNCEL OYUNLARI TAKİP EDİN!